Стига да не я пълниш и загряваш. може да пуснеш маркуча, да потече известно време и после антифриз+дестилирана. И да остане малко едвали ще окаже някакво влияние. Мисълта ми беше да не се разрежда антифриз с питейна вода. За казанчето някой беше писал как се прави - сваля се, малко пясък, вода веро, оцет... и яко джуркане, макар че аз ако го сваля направо ще го сменя с ново - не си заслужава зора по почистването, а и резултата няма да е като ново.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Антифриз за 156
Collapse
X
-
Ми спецификациите, ама казват, че го дават с Paraflu 11, който е син, повечето казват да взема червен!
Аз мисля на -40 градуса да го правя!Last edited by Versace; d.m.y г., 15:28.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
виж сега да ти кажа нещо за антифриза. най-ниска точка на замръзване се получава при смесване 50/50 която мисля беше -37градуса. колкото и странно да звучи концентрирания антифриз сам има по-висока точка която е около -30 градуса. освен това антифриза е гъст и товариш помпата. затова в никакъв случай не се кара само с концентрат.
най-оптималната концентрация е за -20 градуса тъй като водата има по-добър топлообмен от антифриза. тоест двигателя ще се охлажда по-добре ако водата е повече от антифриза, а -20 градуса е началото на кристализация което е една доволно ниска граница. все пак не сме в сибир.
всеки антифриз със спецификация Г11 ще ти свърши работа. все пак вземи си Г12 или Г12+ - червен. докато си собственик на колата вероятно няма да ти се наложи да го пипаш. аз те съветвам да погледнеш антифриза на игат .Last edited by kolev; d.m.y г., 17:48.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение1:1 е ок.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениеевро07 , при вас не знам има ли.
---------- Post added at 22:06 ---------- Previous post was at 21:48 ----------
Някой може ли да обясни за обезвъздушаването как става точно?Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
пълниш казанчето на максимум и го оставяш с отворена капачка с готовност да доливаш. врътката на парното да е на максимум и вентилатора на най-ниската степен. палиш колата и чакаш да качи 80 градуса за да отвори термостата, като при нужда доливаш в казанчето. развиваш винтчето за обезвъздушаване на радиатора 2-3 оборота докато текне леко антифриз и го завиваш. форсираш 2-3 пъти и пак отваряш винтчето докато текне и после го стягаш. проверяваш парното духа ли горещо, гасиш , доливаш до максимума казанчето и това е.
преди да почнеш да пълниш естествено проверяваш поне 2 пъти дали си закачил всички маркучи , да не излееш новия антифриз на податочка
Comment
-
Добре де, ако искам да сложа червен антифриз, като гледам моя е бил син най-вероятно, как да я промия, то не може да се източи абсолютно всичкия. Остава към литър в системата. Това с течящата вода дали ще промие цялата система?
Някой казват, че според годината пишело какъв е антифриза.
Моята е 99г. имам книжка, никъде не видях да пише!Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
Comment